Марат Қожаев Қазақстан жолдарында жол апатының көп болуының бір себебі – жүргізушілердің көліктік тәртібінің төмендігінен екенін айтты.
«5,5 миллионнан астам жол қозғалысы ережесін бұзудың жолы кесілді.15 мыңға жуық мас жүргізуші ұсталды.9 мың жүргізуші кеме жүргізу құқығынан айырылды.15 мың адам әкімшілік қамауға алынды.215 мыңнан астам жаяу жүргіншіге айыппұл салынды.Бұл мемлекет Бұған автомектептерге қойылатын талаптар мен жүргізушілерді даярлау сапасын төмендету ықпал етті», — деді вице-министр.
Оның айтуынша, бұл мәселені шешу үшін Ішкі істер министрлігі емтихан тапсыру ережесіне өзгерістер енгізген. Әңгіме Ішкі істер министрлігінің тиісті бұйрығына енгізілген 65-тен астам өзгеріс туралы болып отыр.
«Біз бұл процедураны ашық еттік. Емтихан тапсыру процесі енді онлайн-трансляция арқылы бақыланады. Біз «Автомектеп» ақпараттық жүйесіне оқушыларды міндетті тіркеу нормасын енгіздік. Осылайша, тізімдерді түзету мүмкіндігін алып тастадық. А. Түзетулердің екінші пакеті әзірленді.Оқу курстарынан өткені туралы сертификаттар мен медициналық анықтамаларды электронды форматқа көшіру жоспарлануда.Сонымен қатар, жүргізушілерді өздігінен оқытуды жою мәселесі де қарастырылуда», — деді спикер.
3 қазанда Ішкі істер вице-министрі Марат Қожаев өңірлер арасында жүретін InDrive және Яндекс такси жүргізушілеріне сегіз сағаттан артық көлік жүргізуге тыйым салу керектігін айтты. Бұл ұсыныс әлеуетті жолаушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында жасалды.